GIV LIV

Hjertelotteriet

Vind præmier for 315.000 kr.

Skønne præmier på højkant

Deltag i årets første hjertelotteri og vind masser af skønne præmier. Når du køber lodder, giver du et vigtigt og værdsat bidrag til kampen mod hjertesygdom.

Spil med i fastelavnslotteriet senest d. 7. marts. Så kan du vinde masser af skønne præmier samtidig med, du støtter den livsvigtige hjertesag. Du kan bl.a. vinde 150.000 kr., gavekort til selvforkælelse, en IPad eller en af de mange andre dejlige præmier. Se hele præmiepuljen på over 315.000 kr. i præmiekataloget.

Spil med senest d. 7. marts 2022.

Alle vindere får direkte besked, og de vindende lodnumre offentliggøres på hjemmesiden d. 23. marts 2022.

Sådan gør du

Du skal bare trykke på knappen herunder og vælge det antal lodder, du vil spille på.

Så er du måske den næste vinder i lotteriet.

Køb lodder

Få meget større vinderchancer

Du får 50% ekstra lodder oven i dit køb, når du tilmelder dig automatisk spil via Betalingsservice. Dermed øger du dine vinderchancer markant og får endnu større chance for at vinde en af de mange skønne præmier samtidig med, du støtter danske hjerter.

Du skal bare trykke på knappen herunder, vælge de lotterier, du vil deltage i og det antal lodder, du vil spille på. Så kan det blive dig, der vinder i den næste lodtrækning i Hjertelotteriet.

Tilmeld automatisk spil

Overskud til at arbejde for sunde hjerter

Hele overskuddet fra Hjertelotteriet går til forskning, forebyggende arbejde og patientstøtte inden for hjerteområdet. Sidste år har vi således givet næsten 22 millioner kroner i støtte til 26 vigtige forskningsprojekter. Det kan vi kun gøre med hjælp fra dig og andre, der støtter os – f.eks. ved at spille med i vores lotterier.