GIV LIV

Vi passer på dit hjerte

Som medlem gør du en forskel for alle danskere berørt af hjertesygdom. Tak, fordi du kæmper for hjertet!

Bliv medlem i Hjerteforeningen

DSC_6628 (1)

Dit medlemskab indebærer:

Som medlem sikrer du midler til hjerteforskning, forebyggelse og patientstøtte.

Du kan frit gøre brug af alle vores tilbud – altid med dit hjerte i centrum. Få bl.a. dit eget medlemsblad, personlig rådgivning, podcasts, webinarer, motionstilbud og meget mere.

Du får adgang til et fællesskab i din lokalforening, hvor du kan deltage i motionshold, gåture, lærerige oplæg, kurser og andre aktiviteter.

Om medlemskabet

Har du brug for mere information om dit medlemskab, kan du finde svar på de mest almindelige spørgsmål her.

Hvad går min støtte til?

Din støtte sikrer midler til hjerteforskning, forebyggelse af hjertesygdomme samt støtte og rådgivning til hjertepatienter og pårørende i hele landet.

Vi er klar til at hjælpe dig

Kontakt Medlemsservice på tlf. 70 25 00 00. Vi har åbent mandag til torsdag kl. 09.00-14.00 og fredag kl. 09.00-12-00.

Du kan også skrive til os på [email protected].

denne side finder du desuden svar på de mest almindelige spørgsmål, og på vores selvbetjeningsside kan du bl.a.
ændre din adresse og læse om fradragsreglerne.