GIV LIV

Sammen kæmper vi for hjertet

Hjerte-kar-sygdomme kan ramme os alle. Din støtte er afgørende i kampen mod hjertesygdom i Danmark.

Støt hjertesagen

Din støtte gør en forskel

Din støtte sikrer midler til hjerteforskning, forebyggelse af hjerte-kar-sygdomme samt støtte og rådgivning til hjertepatienter og pårørende i hele landet. Med din hjælp kan vi redde flere danske hjerter.

Se hvad din støtte går til

Bliv medlem i Hjerteforeningen

DSC_6628-1_1920x1280px

Bliv medlem af Hjerteforeningen

Som medlem gør du en forskel for hjertet. Vi glæder os til at hjælpe dig med at passe på dit hjerte – og til at byde dig velkommen i vores hjertevarme fællesskab, hvor vi sammen kæmper for hjertet.

DSC_5118-1_1920x1280px

Din arv kan redde liv

Indtægter fra arv gør det muligt at bekæmpe hjerte-kar-sygdomme i Danmark. Du kan gøre din arv til en hjertesag og være med til at sikre, at fremtidens generationer kan leve fri for frygten for hjertesygdom.

Spil med i Hjertelotteriet

Vind op til 150.000 kr. og mange andre skønne præmier, mens du støtter hjertesagen. Hele overskuddet fra lotteriet går til hjerteforskning, forebyggelse og patientstøtte.

Lotteri_hvid_1920x1280px
Lotteri_1920x1280

Spil med i Hjertelotteriet

Vind op til 150.000 kr. og mange andre skønne præmier, mens du støtter hjertesagen. Hele overskuddet fra lotteriet går til forskning, forebyggelse og patientstøtte inden for hjerteområdet.

LIJ_7955-min_1920x1280px

Start din egen indsamling

Gå forrest i kampen for hjertet ved at oprette en indsamling. Opret en indsamling og del den med dit netværk – og så er du i gang med at samle ind til fordel for hjertesagen.

Køb og støt via Hjertevagt

Faktanyehjertestartere_1920x1280px

Partnerskab med Hjerteforeningen

Vær med i et fællesskab, der kæmper for en fremtid uden hjertesygdom. Sammen skaber vi rammerne for et udbytterigt samarbejde, der skaber værdi fra dag ét for begge parter – og som gør en forskel for danskernes hjerter.

Har du brug for hjælp?

Har du spørgsmål, kan du altid kontakte vores medlemsservice mandag-torsdag mellem kl. 10.00-14.00 70 25 00 00 eller via mail på [email protected].

På vores selvbetjeningsside kan du ændre din adresse, læse om fradragsregler.