Så gør dog

noget!

Hjerteredderkursus - 30 minutters intro i genoplivning

Vil du og dine kollegaer, venner, familie, holdkammerater mm. lære at redde liv?

Vi tilbyder Hjerteredderkursus - 30 minutters intro i genoplivning, hvis I kan samle en gruppe på min. 5 personer.
Kurset varer kun 30 min. og instruktøren kommer til jer!

Privatpersoner

- eller foreninger

Virksomheder

- eller offentlige arbejdspladser

Billede - bestil kursus - mindre format

FAKTA

Ca. 5000 danskere får hvert år hjertestop udenfor hospital. Heraf overlever 16 procent. Overlevelsen kan øges til op til 50-70 procent, hvis der handles hurtigt og med brug af en hjertestarter.

"Det var en meget positiv oplevelse, hvor en gruppe gamle mennesker på en meget levende måde blev guidet gennem den livreddende handling. Alle var meget glade og tilfredse"

Deltager - Hjerteredderkursus - 30 minutters intro i genoplivning

"Vi blev klædt godt på til at turde træde til, hvis vi skulle komme ud for et hjertestop. Det er guld værd, at Hjerteforeningen udbyder disse kurser..."

Deltager - Hjerteredderkursus - 30 minutters intro i genoplivning

"Vi står alle i en bedre forberedt fase hvis vi kommer ud for hjertestop"

Deltager - Hjerteredderkursus - 30 minutters intro i genoplivning

"Det var fantastisk givende og jeg er sikker på at samtlige deltagere tør gå til opgaven, hvis situationen skulle opstå"

Deltager - Hjerteredderkursus 30 - minutters intro i genoplivning

"Jeg er meget imponeret over det faglige niveau, både hos instruktører og elever. Miljøet var behageligt og sjovt"

Deltager - Instruktøruddannelsen

"Der er såmænd ikk’ så meget andet at sige end, at JEG har følt meget rigtig godt tilpas på kurset i en tryg/skøn atmosfære med en masse rare mennesker, samt ikke mindst engageret og dygtige undervisere 🙂 Alt i alt en rigtig go’ weekend for mig 👍 TAK..."

Deltager - Instruktøruddannelsen

"Det var en fin genopfriskning af hjertemassage og brug af hjertestarter, jeg har taget kursus i førstehjælp, men det er fint at få det genopfrisket."

Giv_liv_online

Online Hjerteredderkursus - 30 minutters intro i genoplivning?

Bliv klædt på til at træde til - deltag i et gratis Online Hjerteredderkursus - 30 minutters intro i genoplivning.

Praktisk information

• Det er gratis!
  • Det tager kun 30 minutter
  • Du vil modtage et link til deltagelse
  • Du kan tilmelde dig som enkeltperson
  • Der kommer løbende nye datoer

Virksomheder skal også kunne redde liv!

Hjerteforeningen samarbejder med flere virksomheder om undervisning i genoplivning. Din virksomhed kan også være med.