Hjertelotteriet

Maj Hjertelotteri er afsluttet - er du en af de heldige vindere?

Tusind tak til dig, der har spillet med i Hjerteforeningens lotteri i maj. Se, om du er en af de heldige vindere!

Juli Hjertelotteri er i gang
Spiller du med i Juli Hjertelotteri har du chancen for at vinde hele 250.000 kroner i hovedtrækningen, 15.000 kroner i ekstratrækningen og 10.000 kroner i bonustrækningen. Trækningen bliver offentliggjort på hjemmesiden d. 4. august 2014.

Hvis du ikke har nået det..
Har du ikke nået at spille med i dette års Juli Hjertelotteri, så kan du allerede nu tilmelde dig næste års Juli Hjertelotteri.

Uanset hvem der vinder gevinsterne, vinder hjertepatienterne hver gang, for alt overskuddet går til forskning, forbyggende arbejde og patientstøtte. I 2013 uddelte Hjerteforeningen i alt 23,5 millioner kroner til 64 forskellige forskningsprojekter - det svarer til 2.800 kroner givet hver time til forskning.

Vidste du, at vi nu har syv lotterier hvert år?
Følg linkene nedenfor og spil med og støt.

Spil med nu - bestil lodsedler

Spil med hver gang - tilmeld din lodseddel til Hjertelotteriservice HJERTEFORENINGENS HJERTELOTTERIER - SPIL MED HJERTET

Støt Hjerteforeningen
CMS - Content Management System by SiteLoom