Hjertelotteriet

Maj Hjertelotteri er på gaden – vind 150.000 kroner kontant!

Spil med i Hjertelotteriet, og få chancen for at vinde alle de flotte præmier, samtidig med at du støtter hjertesagen.

Betalingsservicespillere vinder mere
Vil du øge dine chancer for at vinde, så meld din lodseddel til Betalingsservice. Spiller du med via Betalingsservice, får du nemlig 50% ekstra lodder – på den måde glemmer du heller ikke at spille med i det næste Hjertelotteri.

Vind ekstra præmier
Spil med for mindst 500 kroner, så deltager du i ekstratrækningen om 1 stk. rejsegavekort til Apollo til en værdi af 10.000 kroner, 10 stk. gavekort til Føtex á 1000 kroner eller et Samsung TV til en værdi af 7000 kroner.

Spil med i dette lotteri - bestil lodseddel her

Spilleperioden løber fra den 10. april til den 4. juni 2014. Trækningen finder sted den 16. juni 2014, hvorefter vinderne får direkte besked.

Se hele præmiekataloget her:

Uanset hvem der vinder gevinsterne, vinder hjertepatienterne hver gang, for alt overskuddet går til forskning, forebyggende arbejde og patientstøtte. I 2013 uddelte Hjerteforeningen i alt 23,5 millioner kr. til 64 forskellige forskningsprojekter – det svarer til 2.800 kr. givet hver time til forskning.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

VIdste du, at vi nu har seks lotterier hvért år? Følg links'ne nedenfor og spil med og støt.

Spil med nu - bestil lodsedler

Spil med hver gang - tilmeld din lodseddel til Hjertelotteriservice

HJERTEFORENINGENS HJERTELOTTERIER - SPIL MED HJERTET